Kundeklager
I Holberg Fondsforvaltning tar vi klager fra våre andelseiere på alvor og ønsker å sikre en ryddig og effektiv behandling av alle henvendelser. For å kunne vurdere klagen på en grundig og rettferdig måte, ber vi om at den sendes skriftlig med nødvendige detaljer og relevant dokumentasjon.
Behandling av klager i Holberg Fondsforvalting
Alle klager fra våre andelseiere må leveres skriftlig. Klagen må inneholde tidspunkt for hendelsen og en så utfyllende og detaljert beskrivelse av forholdet du er misfornøyd med. Legg gjerne ved dokumentasjon som er relevant for vår saksbehandling som sluttsedler, kontoutskrifter, korrespondanse og liknende. Legg også ved en beskrivelse av et eventuelle krav du måtte ha i forbindelse med klagen. Merk at vedlegg som inneholder personopplysninger ikke skal sendes via e-post.
Hvis du er kunde hos oss gjennom en distributør må klages rettes direkte til distributøren.
Skriftlig kundeklage sendes via et av følgende alternativer:
• E-post: post@holberg.no
• Post: Holberg Fondsforvaltning, Nygårdsgaten 95, 5008 Bergen
Behandlingstid:
Vi ønsker å svare på alle klager så raskt som mulig. Du vil motta en bekreftelse på at saken er mottatt og under behandling samt forventet behandlingstid. Vi holde deg oppdatert underveis om det skulle skje enderinger eller om vi trenger ytterligere informasjon.
Du vil motta en skriftlig redegjørelse for utfallet av klagebehandlingen når den foreligger.
Er du fremdeles misfornøyd eller uenig i utfallet av klagebehandlingen, kan du sende en skriftlig henvendelse i til Finansklagenemnda via følgende lenke: https://minsak.finkn.no/select/0